Re: Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.pl>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 18:57:37 MET DST

Pewnego razu DooMiniK tak oto obwieścił(a):

> Wiem, że to nie jest odpowiedź na Twoje pytanie: ale szybciej,
> taniej i mniej skomplikowanie będzie wpiąć na USB

Tak, wiem i dzięki za linka. Ogólnie to super rzecz. Ale wiesz o co chodzi,
w tym lapku mam dwa gniazda usb, jedno na myszkę, drugie na modem usb i
kiszka :) Tak wiem, mógłbym postarać sie o zwolnienie jednego gniazda
poprzez wymianę modem na wersje pcmcia i dokupić antenkę na kabelku (modem
mam właśnie na kabelku), mógłbym też wymienić sobie myszkę na bluetooth
(mam nawet ale do pracy na tym lapku nie zabieram bo kosztowała ponad 100zł
:) i mi szkoda bo by się zniszczyła w miesiąc. Mógłbym tez zrobić hub
jakiś. W sumie też mógłbym wymienić sobie lapka na takiego co ma bluetooth
2.0 :) Ale jak się da wymienić BT to po co to wszystko. Poza tym mam złe
doświadczenia z Blue Solei, piepszenie takie miałem z nim że masakra, a tu
na oryginalnych driverach hp wszystko chodzi stabilnie i dobrze.
Ale coś czuje że nie da się zrobić upgrade BT.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?