bezprzewodowo brother DCP-375CW

Autor: - <dos4fl_at_wytnij.o2.pl>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 17:01:47 MET DST

Witam
kupilem drukarke brother DCP-375CW do bezprzewodowej pracy z komputerem
corki i moim, kupiulem bezprzewodowe karty sieciowe z allegro GW-DS54GR... i
co dalej?
instrukcja od drukarki nic mi nie pomogla. moze ktos widzial gdzies w sieci
"lopatlogiczny" opis jak to zrobic, lub wytlumaczy mi w taki sposob?

ustawienie drukarki na TCP/IP i wpisanie IP drukarki w komputerze przy
szukaniu drukarki nic nie dalo; instalacja "ad-hoc" niby zobaczylo drukarke,
ale dokument probny zawisl w prozni..

ale sadze, ze po porostu nie wiem do konca jak to ugryzc.. prosze o pomoc,
lub za ile piw w gdyni to da rade zrobic ;)