Re: Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 14:52:03 MET DST

Piotr M wrote:
> Witam.
>
> Mam lapka (HP nc6000) co w przeznaczonych dla niego zadaniach raczej w
> pełni się sprawdza, ale BT mam trochę dość. Ze względu na szybkość
> transferu chciałbym mieć v2.0. Da się wymienić jakoś?
> PS.
> Wiem, mogę wykorzystać WiFi, ale np większość jej komórek nie ma.

Wiem, że to nie jest odpowiedź na Twoje pytanie: ale szybciej,
taniej i mniej skomplikowanie będzie wpiąć na USB - przecież
teraz są dongle mające po pare milimetrów: ja do netbooka
używam coś na zasadzie:
http://www.allegro.pl/item788205655_ak111_najmniejszy_micro_mini_bluetooth_usb_2_0_hit.html

--
Dominik Siedlak (bachus)