Re: Odbudowana macierz RAID 1 nie z tego dysku - jak to cofnąć?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 14:48:36 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "hellfire78"
>Witam,
>mam pewien problem. Otó¿ parê miesiêcy temu rozkonfigurowa³ siê BIOS w
>jednym z kompów w firmie przez co zamiast macierzy powsta³y 2
>oddzielne dyski. Cz³owiek który pracowa³ na tym kompie nie zg³osi³
>tego tylko pracowa³ sobie jak gdyby nigdy nic na pojedynczym dysku
>(tworzy³ dokumenty itp.). Ostatnio robi³em przegl±d tego kompa i
>postanowi³em po³±czyæ dyski z powrotem w macierz. Wszystko posz³o
>g³adko z tym, ¿e jak siê potem okaza³o kontroler nie odbudowa³
>macierzy z pierwszego dysku na którym pracowa³ sobie u¿ytkownik tylko
> [...]

1. To nie jest ¿aden "kontroler RAID-u". Za kopiê lustrzan± odpowiadaj±
sterowniki.
2. O ile w przypadku skasowania logicznego mo¿na szukaæ pozosta³o¶ci po
plikach w nienadpisanych miejscach systemu plików, o tyle w przypadku
kopii lustrzanej operacja odbywa siê na poziomie bloków na dysku. Zatem
nie ma jak cofn±æ.

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'