Odbudowana macierz RAID 1 nie z tego dysku - jak to cofnąć?

Autor: hellfire78 <luk_25_at_op.pl>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 14:25:38 MET DST

Witam,
mam pewien problem. Otóż parę miesięcy temu rozkonfigurował się BIOS w
jednym z kompów w firmie przez co zamiast macierzy powstały 2
oddzielne dyski. Człowiek który pracował na tym kompie nie zgłosił
tego tylko pracował sobie jak gdyby nigdy nic na pojedynczym dysku
(tworzył dokumenty itp.). Ostatnio robiłem przegląd tego kompa i
postanowiłem połączyć dyski z powrotem w macierz. Wszystko poszło
gładko z tym, że jak się potem okazało kontroler nie odbudował
macierzy z pierwszego dysku na którym pracował sobie użytkownik tylko
z tego drugiego efektem czego jest utrata danych utworzonych po
momencie rozkonfigurowania się BIOSu. Czy orientuje się ktoś czy da
się jakoś cofnąć operację odbudowy tej macierzy tak żeby odzyskać te
dane? Ewentualnie jaki program możecie polecić. Próbowałem GetDataBack
ale niestety ten program nie poradził sobie z tym problemem.
Dodam jeszcze że kontroler RAIDu jest firmy NVIDIA (płyta Asrock
939NF4G-SATA2) jeśli to coś to komuś da :-)
Proszę o pomoc.