Re: nie umiem go ochlodzic

Autor: Brodi <madmax81_ilikespam_at_interia.pl>
Data: Thu 22 Oct 2009 - 19:48:42 MET DST

wZrokowiec pisze:
> Od kilku miesiecy zaczal mi sie strasznie grzac procesor (DualCore AMD
> Athlon 64 X2, 2200 MHz (11 x 200) 4200+). Nie jest podkrecany,
sprawdzałeś napięcia ?
proponuje miernikiem oraz w biosie sprawdzić wszystkie napięcia
jeśli zasilacz podaje dobre napięcia to może płyta jest uszkodzona i
daje zbyt wysokie napięcia stąd zbyt duża temperatura

płyta ma wgrany najnowszy bios ?
miałem kilka płyt MSI na których te same procki miały 10 stopni więcej
niż na innych płytach np asus gb, serwis nic nie stwierdził, temperature
mierzyłem profesjonalnym miernikiem i realnie była taka sama jak podaje
bios więc na 100 % to była wina wadliwych płyt.