Re: Jakość obrazu na tv hd po hdmi a rgb

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Thu 22 Oct 2009 - 16:14:48 MET DST

Użytkownik "PC" <p_c_h@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hbm6oj$2do$1@news.task.gda.pl...

> Wszystko się wyjaśniło. Telewizory, przynajmniej moje mają tryb PC, który
> zupełnie zmienia sposób wyświetlania obrazu.
> Według sugestii zawartych w wątku:
> http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=35926 znalazłem funkcję
> Oznaczanie wejścia, gdzie wybiera się tryb dla HDMI1 (HDMI/DVI). Po
> wybraniu trybu PC w sterowniku wartość Overscan ustawia się na 0 i obraz
> jest 1:1. Teraz jest brzytwa. Szkoda tylko, że nie jest Plug'n Play.

Kupując TV to chyba nalezy najpierw zrobić RTFM. Szczególnie rozdział o
podłączaniu do TV zewnętrznych źródeł sygnału jeśli planujemy takie
podłączyć (a że w manualu nie zawsze jest wszystko opisane to jeszcze
zapoznać się też z menu tego TV szczególnie z ewentualnymi "advanced
settings"). Wtedy ty nie tracisz czasu na użeranie sie z problemem, a my nie
musimy deliberować nad czymś tak banalnym.