Re: Jakość obrazu na tv hd po hdmi a rgb

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 16:09:06 MET DST

> Kupując TV to chyba nalezy najpierw zrobić RTFM. Szczególnie rozdział o
> podłączaniu do TV zewnętrznych źródeł sygnału jeśli planujemy takie
> podłączyć (a że w manualu nie zawsze jest wszystko opisane to jeszcze
> zapoznać się też z menu tego TV szczególnie z ewentualnymi "advanced
> settings"). Wtedy ty nie tracisz czasu na użeranie sie z problemem, a my
> nie musimy deliberować nad czymś tak banalnym.
Gdyby to było takie oczywiste i zakładając, że trafił bym na życzliwość a
nie złośliwość to wątek miałby 2 posty. W dobie plug'n play taki problem
jest cokolwiek dziwny chyba, że wynika z ograniczeń
sprzętowych/licencyjnych/innych. A instrukcję oczywiście przejrzałem i nie
ma tam słowa o celu "oznaczania wejścia". Ja myślałem że chodzi o wygodę.
Podłaczam kabelki, opisuję jakie urządzenie siedzi w jakim gnieździe i nie
muszę dochodzic po kablu jak za jakiś czas zajdzie taka potrzeba. Skąd
mogłem wiedzieć, że są sygnały HDMI albo HDMI. Euro to Euro, chinch to
chinch a component to component a okazuje się, że z HDMI jest inaczej.

PC