Re: Jakość obrazu na tv hd po hdmi a rgb

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 07:38:25 MET DST

> Zły wniosek. Równie dobrze móglbyś oskarżać elektrownie, że prąd ma zły.
> To nie wina hdmi, to wina konkretnego połączenia tv/karta/sterowniki.
> Zasadniczo to taki efekt
> a) nie ma prawa występować (a jednak występuje u ciebie, czyli coś z czymś
> jest źle)
> b) nie spotyka się go często (ja spotkałem go tylko z jednym TV głupim, a
> może z 50 innych które tak podłączałem problemu nie było) więc to nie jest
> problem HDMI jako złącza, tylko jakiś problem u ciebie.

Wszystko się wyjaśniło. Telewizory, przynajmniej moje mają tryb PC, który
zupełnie zmienia sposób wyświetlania obrazu.
Według sugestii zawartych w wątku:
http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=35926 znalazłem funkcję Oznaczanie
wejścia, gdzie wybiera się tryb dla HDMI1 (HDMI/DVI). Po wybraniu trybu PC w
sterowniku wartość Overscan ustawia się na 0 i obraz jest 1:1. Teraz jest
brzytwa. Szkoda tylko, że nie jest Plug'n Play.

PC