Re: Gaprted na VirtualBOx - problem z uruchomieniem

Autor: universis <universis_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Oct 2009 - 11:16:15 MET DST

> Tym bardziej nie rozumiem po co ci do tego VirtualBox (wirtualizacja
> systemów operacyjnych) czy tez GParted (narzędzie do manipulowania
> partycjami dysków twardych). Ty chcesz odzyskac dane z uszkodzonej
> (sprzętowo lub programowo) karty pamięci. Do tego uzywa sie narzędzi
> do odzyskiwania danych a nie programów do partycjonowania czy
> wirtualizacji komputera. Nie mówiąc już o kombinacji tychże.

Ok nie wszystko napisalem. To sie dzieje na laptopie który ma niesprawny CDROM.
POzostala mi symulacja programów dyskowych i innych opierajac sie na obrazach
iso ich plytek. OK - jakim programem mam sie posluzyc - karte widac jako dysk
wymienny w `Moj komputer` ale nic na niej nie ma - sformatowac sie nie daje.