Re: Gaprted na VirtualBOx - problem z uruchomieniem

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 22 Oct 2009 - 13:17:32 MET DST

On Thu, 22 Oct 2009 11:16:15 +0200, "universis"
<universis@poczta.onet.pl> wrote:

>Ok nie wszystko napisalem. To sie dzieje na laptopie który ma niesprawny CDROM.
>POzostala mi symulacja programów dyskowych i innych opierajac sie na obrazach
>iso ich plytek. OK - jakim programem mam sie posluzyc - karte widac jako dysk
>wymienny w `Moj komputer` ale nic na niej nie ma - sformatowac sie nie daje.

Toatalniebezsensowne - specjalizowane narzędzia odwołujące sie zwykle
do poziomu sprzętu nie będą tak działać bo zwykle emulowany komputer
nei ma pełnego dostępu do sprzętu. Proste i bez kombinowania:
1. Inny komputer
2. Wystartowanei obrazu z systemem i narzędziami z pendrive-a USB

Jakie programy stosować zapytaj na grupie software-owej. Ale może to
być np. RscueCD: http://www.sysresccd.org/Main_Page Sposób instalacji
i wykonania bootowalnego klucza masz tu:
http://www.sysresccd.org/Sysresccd-manual-en_How_to_install_SystemRescueCd_on_an_USB-stick
Jeśłi to za trudne możesz posłużcyć się do spreparowania takiego
klucza tym programem: http://unetbootin.sourceforge.net/

A najlepiej to zlecić próbę odzysku komuś kto ma o tym pojęcie.

Zdrówko