Re: Gaprted na VirtualBOx - problem z uruchomieniem

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 15:40:53 MET DST

On Wed, 21 Oct 2009 14:47:25 +0200, "universis"
<universis@poczta.onet.pl> wrote:
>Tak troche NTG - ale nie wiem gdzie napisac - bo Gparted to linux a VirtyalBox
>to pod win_xp pracuje. Chodzi mi o uratowanie fotografii na karcie micro SD -
>nie widac jej - tj. czasami widac jako karta : 20000 GB ! a ma tylko 8 GB no
>i rzadko kiedy ja widac - nawet nie wiem od czego to zalezy.

Tym bardziej nie rozumiem po co ci do tego VirtualBox (wirtualizacja
systemów operacyjnych) czy tez GParted (narzędzie do manipulowania
partycjami dysków twardych). Ty chcesz odzyskac dane z uszkodzonej
(sprzętowo lub programowo) karty pamięci. Do tego uzywa sie narzędzi
do odzyskiwania danych a nie programów do partycjonowania czy
wirtualizacji komputera. Nie mówiąc już o kombinacji tychże.

Zdrówko