Re: jaki kvm do PC, rzutnika i laptopa

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Thu 22 Oct 2009 - 10:39:07 MET DST

Dnia Thu, 22 Oct 2009 00:31:25 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

> Witam,
> mam taki problem, chce zrobić takie połączenie: mam komputer
> stacjonarny i chce wyświetlać obraz na rzutnik. Dodatkowo chce aby
> czasami była możliwość połaczenia laptopa i wyświetlenie obrazu na
> rzutniku. Byłem w sklepie i sprzedawca zaoferował mi standarowy
> przełacznik kvm, ale jakoś nie chce mi to działać. Przełącznik
> posiada: Porty wyjściowe mysz PS/2: 2 szt
> klawiatura PS/2: 2 szt
> monitor D-SUB: 2 szt
> Porty konsoli mysz PS/2: 1 szt
> klawiatura PS/2: 1 szt
> monitor D-SUB: 1 szt
> [...]

Najprościej było kupić coś takiego:
http://www.profipc.pl/splitery/vs_291.php
ale kvm też powinien zadziałać (pod warunkiem, że ten laptop ma wejścia na
klawiaturę/mysz po ps). Po jednej stronie podpinasz klawiaturę, mysz i
rzutnik. Po drugiej na jednym kanale stacjonarny vga, giazdko ps klawiatury
i myszy, a na drugim kanale to samo od laptopa.