jaki kvm do PC, rzutnika i laptopa

Autor: Andrzej <chrzan_a_at_wp.pl>
Data: Thu 22 Oct 2009 - 09:31:25 MET DST

Witam,
mam taki problem, chce zrobić takie połączenie: mam komputer
stacjonarny i chce wyświetlać obraz na rzutnik. Dodatkowo chce aby
czasami była możliwość połaczenia laptopa i wyświetlenie obrazu na
rzutniku. Byłem w sklepie i sprzedawca zaoferował mi standarowy
przełacznik kvm, ale jakoś nie chce mi to działać. Przełącznik
posiada: Porty wyjściowe mysz PS/2: 2 szt
klawiatura PS/2: 2 szt
monitor D-SUB: 2 szt
Porty konsoli mysz PS/2: 1 szt
klawiatura PS/2: 1 szt
monitor D-SUB: 1 szt
W jaki sposób to podłączyć, bo się pogubiłem? Zresztą zastanawiam się
czy to jest odpowiedni kvm dla mnie, może ja potrzebuje jakiegoś
innego typu kvm.
Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam