Re: jaki kvm do PC, rzutnika i laptopa

Autor: gary <gary_at_cooper.pl>
Data: Thu 22 Oct 2009 - 12:36:55 MET DST

Andrzej pisze:
> Witam,
> mam taki problem, chce zrobić takie połączenie: mam komputer
> stacjonarny i chce wyświetlać obraz na rzutnik. Dodatkowo chce aby
> czasami była możliwość połaczenia laptopa i wyświetlenie obrazu na
> rzutniku. Byłem w sklepie i sprzedawca zaoferował mi standarowy
> przełacznik kvm, ale jakoś nie chce mi to działać. Przełącznik
> posiada: Porty wyjściowe mysz PS/2: 2 szt
> klawiatura PS/2: 2 szt
> monitor D-SUB: 2 szt
> Porty konsoli mysz PS/2: 1 szt
> klawiatura PS/2: 1 szt
> monitor D-SUB: 1 szt
> [...]
Teoretycznie KVM jest OK
problem może być taki że w laptopie możesz nie mieć wejścia PS2 na
klawiaturę, a niepodłączenie klawiatury powoduje że KVM traktuje taki
komputer jako nie podłączony (samo VGA i mysz nie wystarczy)

Pytanie czy oprócz rzutnika masz monitor do stacjonarnego ?
jeżeli tak to potrzebujesz jeszcze VGA-splitter (czyli rozdzielacz sygnału )