Re: nie umiem go ochlodzic

Autor: wZrokowiec <wzrokowiec_at_gmail.com>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 23:29:36 MET DST

Dopoki wszystko nalezycie dzialalo, nie interesowalem sie tym i nie
dokonywalem wlasciwych pomiarow.

> Także jakie zmiany w biosie, hardware i oprogramowaniu poczyniłeś tuż przed zmianą>>

Sek w tym, ze zadnych.

W "Specyfikacji Elektrycznej oraz Terminczej dla Procesorów AMD" na
stronie www.amd.pl wyszukalem swoj model i jest podany przedzial
temperatur 49-71 st. C. Ja sie na tym nie znam, dlatego zostawilem
ustawienie domyslne zarowno w BIOSIE jak i Asus Pc Probe II.

wZ