Gaprted na VirtualBOx - problem z uruchomieniem

Autor: universis <universis_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 11:34:25 MET DST

Mam problem z uruchomieniem programu Gparted w wersji 0.3.4-11 liveCD /iso/
Sprzęt to laptop IBM T30, system to XP_SP3. Mam VirtualBOx i Virtual PC - ten
drugi nie obsługuje USB w czym dzieło więc odpada. Pozostaje VirtualBox -ten
jednak podczas uruchamiania przystaje na komunikacie kernela :

        Freeing unused kernel memory : 384k freed

i tak sobie można czekać w nieskończoność. Próbowałem różnych opcji startowych
dawanych przez start obrazu iso tej płytki - ale wszystkie próby kończyły się
w/w komunikatem. Proszę o pomoc w temacie, może jakiś inny program wystartuje
tą opartą na linuxie płytkę i obsłuży USB ?