Re: Gaprted na VirtualBOx - problem z uruchomieniem

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 13:07:56 MET DST

On Tue, 20 Oct 2009 11:34:25 +0200, "universis"
<universis@poczta.onet.pl> wrote:

>Mam problem z uruchomieniem programu Gparted w wersji 0.3.4-11 liveCD /iso/
>Sprzęt to laptop IBM T30, system to XP_SP3. Mam VirtualBOx i Virtual PC - ten
>drugi nie obsługuje USB w czym dzieło więc odpada. Pozostaje VirtualBox -ten
>jednak podczas uruchamiania przystaje na komunikacie kernela :
>
> Freeing unused kernel memory : 384k freed
>
>i tak sobie można czekać w nieskończoność. Próbowałem różnych opcji startowych
>dawanych przez start obrazu iso tej płytki - ale wszystkie próby kończyły się
>w/w komunikatem. Proszę o pomoc w temacie, może jakiś inny program wystartuje
> [...]

Po pierwsze: NTG.
Po drugie: Po co chcesz uruchamiać program do partycjonowania dysków
pod wirtualką? Do obrazów dysków masz tam całkiem niezłe narzędzie od
Suna. Jeśli chcesz coś rzeźbić z partycjami na dysku podłączonmym via
USB to po co Ci wirtulaka? Niw lepiwj odpalić GParted z LiveCD czy
LiveUSB?

Zdrówko