Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 23:32:50 MET DST

** KILu <byter@wp.pl> wrote:

> Kiniu?;) Do zasilaczy nie mam zaufania, gdyz z zamilowania zdarzalo mi sie
> serwisowac takie zabawki i niejedno juz widzialem. Choc jesli juz, to balbym
> sie nie tyle pozaru, co awarii polaczonej ze skokiem napiecia na wyjsciu, co
> mogloby ubic dysk. A to sie zdarza dosc rzadko.

Ergo chcesz powiedzieć, że przeprowadziłeś audyt zasilacza każdego jednego
urządzenia w domu włącznie z tosterem, czajnikiem, odkurzaczem, hifi itd.?

Miałem na myśli to, że zasilacze od sprzętu komputerowego generalnie nie
powodują pożarów bardziej niż zasilacze od innego sprzętu spotykanego w
gospodarstwach domowych.