Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 18 Oct 2009 - 01:02:43 MET DST

KILu pisze:

> A zebys wiedziala. :) Postawilo mnie na rowne nogi, moze dlatego, ze
> akurat byla noc. Walnelo jak mala petarda. Obudowa zasilacza byla lekko
> peknieta i okopcona. Za to w srodku... masakra. :) Wysadzony kondensator,
> pekniety tranzystor kluczujacy i duzo spalonego elektrolitu. Choc pozaru
> by z tego nie bylo.

Przypomniało mi się, że u mnie też wysadziło...ale puszkę w ścianie pod
sufitem w przedpokoju. Cała ściana wyłożona korkiem była czarna, a puszka
wypalona. Przedtem ciągle coś strzelało, ale nie wiedziałam co. Elektrycy
z administracji po piwku ciągle grzebali w kostce od oświetlenia w kuchni,
a że trzeźwi nie byli to dopiero po ich wizycie zaczynało światło migać.
Jak po jakimś czasie ta puszka wreszcie eksploadowała (nawet nie
sprawdzili przedtem co to może tak strzelać) to zrobiłam wielkie halo i
przyleciał mnie przepraszać inspektor nadzoru. Zrobili potem nowe gniazdko
z innej puszki.

--
animka