Re: Upakowanie 4 dysków

Autor: Dobi <d_at_c.f>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 19:58:10 MET DST

> Obecnie umyśliłem sobie tak by dyski na podkładkach z miękkiej gumy (w2
> te 2 dyski RAID) przyczepić do szyny nie na śruby a na opaskę zaciskowa
> tyle ze bokiem (stad pytanie czy to mit czy nie).
> Pozostały jeden dysk albo zamieszczę w gumowej szynie albo zamontuje
> tradycyjnie - jeden dysk nigdy nie buczał.

Opaski samozaciskowe to sie słabo nadają, ciepła nie odprowadzają.
plastik pod wpływem zmian temperatur z czasem kruszeje.
Tymczasowo to zawsze lepiej niży by na kablach wisiał.

> Jak dla mnie to mit o ciężkich obudowach, kolega ma 10kg obudowę a i tak
> buczy mu jedne dysk.

Naprawde, z silikonem?
Mam Antec P182 z oryginalnymi podkładkami silikonowymi,
w nim 2 dyski (miejsca na 5+2 hot swapy)
Najgłośniejszy jest zasilacz do głosników:>
Silikon do montowania dysków,
składania silnika oraz nadwozia samochodu,
a nawet kibla w łazience
jest idealny:)

> Dysk to jedyne uradzenie którego zawartość przewyższa wartość samego
> urządzenia.

Dysk bez backupu jest cenniejszy od maszyny do podróży w czasie:)

pozdrawiam
D.