Re: Upakowanie 4 dysków

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 21:31:00 MET DST

Dobi pisze:

> Stabilna szyna jest najważniesza, reszte skręcasz dłuższymi śrubami na
> silikon z castoramy.
> Teraz Panie całe samochody sie składa na silikon i jeżdza latami...
> Jak nie ma miejsca to dogiąć kilka milimetrów z kazdej strony.

Obecnie umyśliłem sobie tak by dyski na podkładkach z miękkiej gumy (w2
te 2 dyski RAID) przyczepić do szyny nie na śruby a na opaskę zaciskowa
tyle ze bokiem (stad pytanie czy to mit czy nie).
Pozostały jeden dysk albo zamieszczę w gumowej szynie albo zamontuje
tradycyjnie - jeden dysk nigdy nie buczał.

> Tylko ciężka obudowa za kilka stówek (do wyboru do koloru).
> Kilka lat temu kupiłem takową od razu z silikonem
> i dobrym wyciagiem. To był najlepszy zakup jesli chodzi o komputery.
> Bebechy sie zmieniają, a obudowa zostaje...

Jak dla mnie to mit o ciężkich obudowach, kolega ma 10kg obudowę a i tak
buczy mu jedne dysk.

> Mit, co by sie nie stało zawsze pozostanie mitem.
> Z drugiej strony jak ma dysk paść, to padnie nawet w żelbetonowym schronie.
> Z doświadczenia, to zawsze sie trafi felerny okaz albo co seria co
> padnie i już, koniec.
> Większość jednak chodzi i ma sie dobrze:))))
> Filozofia dysku normalnie:D

Dysk to jedyne uradzenie którego zawartość przewyższa wartość samego
urządzenia.