Re: Wybor laptopa

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 11:57:47 MET DST

Day Tue, 6 Oct 2009 08:19:08 +0200, marfi wrote:

> Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> A niby dlaczego nie mogą robić co im się podoba?

Bo maja robic tak jak sie nalezy (czyli jak sie podoba Radoslawowi :).

"Noszenie po mieszkaniu to mit."

Smiem polemizowac z tym zdaniem. Znam kupe ludzi ktorzy maja lapopy i
uzywaja ich w roznych pomieszczeniach (wlacznie ze mna i moja rodzina).

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą