Re: klonowanie partycji z dysku fat32 na dysk ntfs

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 17:50:02 MET DST

"geyb" napisał:

> Przecież się nie kłócę, ostatni windows, jakiego używałem
> to był Windows 2000 Pro, jeszcze na studiach.

W W2k ten diskpart też był. Fakt, że nie jest to specjalnie wygodne
narzędzie, ale mimo wszystko - jest ;-)

> Od wielu już lat używam tylko innych OS-ów,

No właśnie, a mit o "gołej i wesołej Windzie" pozostał ;->
Ale gwoli sprawiedliwości należy dodać, że owo narzędzie nie potrafi
rozciągnąć partycji systemowej, a z tym o ile dobrze zrozumiałem wistującego
posta mamy do czynienia. Tak więc istotnie trzeba sięgnąć do narzędzi firm
trzecich, z tym że odradzam programy działające pod Windows i w ogóle
pokazywanie starej Windzie tego nowego dysku. Bo ta zaraz obdarzy go swoją
sygnaturką i będą kłopoty z wystartowaniem sklonowanego systemu. Ja do
takiej dłubaniny zwykle używam znakomitego (tak, tak, proszę grupowych
symantecożerców, znakomitego) Partition Magic, oczywiście odpalanego ze
startowego CD, broń Boże pod Windą. Można też użyć całkiem dobrego, a co
ważne - bezpłatnego przez 30 dni BootIt.
http://www.terabyteunlimited.com/bootit-next-generation.htm

JoteR