Re: klonowanie partycji z dysku fat32 na dysk ntfs

Autor: HaWaN <HawanTB_at_gmail.com>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 17:23:48 MET DST

bodie kotas pisze:
> witam
>
> właśnie się okazało że musi dojść do wymiany dysku z leciwego 60GB na
> coś noewego (na pewno większego niż 80gb) co oznacza że fdisk nie będzie
> go chciał podzielić ... czyli jestem skazany na ntfs
>
> i tu pytanie czy da się partycję win2000 z tego starego dysku fat32
> jakoś sklonować na partycję nowego (ntfs'owego) dysku
>
> ktoś coś doradzi? ktoś to przerabiał?
>
> pozdarwiam

http://tinyurl.com/ykczqpz - pierwszy link na liście :P
tym programem o ile mi wiadomo dasz radę skopiować zawartość z dysku na
dysk (bez znaczenia, czy z xp na win2000, czy na odwrót, i czy z ntfs na
fat32 (i na odwrót)) :)

i jeśli chcesz, żeby ten win2000 działał, to raczej nic z tego, bo na
ntfs nie ruszy, a jeśli chodzi o same kopiowanie danych, to żaden problem :P