Re: Budżetowa grafika PCI-E do starszych gier nie FPS - co polecacie?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 15:27:17 MET DST
Message-ID: <t5ugpucwlbs6$.4foiomk8rp5i.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Sat, 17 Oct 2009 11:58:18 +0100, tg napisał(a):

>>> first person shooter
>>
>> A jak to się przekłada na parametry techniczne karty?
>
> w wiekszosc rts, turowek, tpp mozna zagrac nawet jezeli czasem
> ilosc klatek na sekunde spadnie do kilku - czyli gra 'przytnie'
>
> w wiekszosci strzelanek fpp, zwlaszcza online dostaniesz wtedy
> head shota, wiec przyjemnosc z gry zadna
>
> dlatego w shotterach raczej wazna (w przeciwienstwie do reszty
> gier) jest minimalna a nie srednia ilosc klatek

No cóż, nawet dla kogoś nie grającego to jest dosyć oczywiste. Ale dalej
nie bardzo rozumiem jaki parametr kart graficznych mógł mieć pytek na
myśli. Jeśli użyty przez niego akronim FPS odczytac jako "liczba klatek na
sekundę" to przecież ona zaledwie (szacunkowo) w połowie zależy od
parametrów karty W drugiej połowie zależy od parametrów kompa. Krótko
mówiąc, pytanie było bardzo nieprecyzyjne i wymagało od odpowiadających
dodatkowej pracy myślowej aby zdeszyfrować pytanie.

-- 
Jacek
Received on Sat Oct 17 15:30:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 17 Oct 2009 - 15:51:04 MET DST