Re: Budżetowa grafika PCI-E do starszych gier nie FPS - co polecacie?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 12:58:18 MET DST
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Message-ID: <e096f$4ad9a38f$59641b7f$22912@news.upc.ie>

"Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> wrote in message
news:1xehxe65d4cez$.72nnpmdjms4z$.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 16 Oct 2009 14:13:59 +0100, tg napisał(a):
>
>> first person shooter
>
> A jak to się przekłada na parametry techniczne karty?

w wiekszosc rts, turowek, tpp mozna zagrac nawet jezeli czasem
ilosc klatek na sekunde spadnie do kilku - czyli gra 'przytnie'

w wiekszosci strzelanek fpp, zwlaszcza online dostaniesz wtedy
head shota, wiec przyjemnosc z gry zadna

dlatego w shotterach raczej wazna (w przeciwienstwie do reszty
gier) jest minimalna a nie srednia ilosc klatek
Received on Sat Oct 17 13:00:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 17 Oct 2009 - 13:51:04 MET DST