Re: Budżetowa grafika PCI-E do starszych gier nie FPS - co polecacie?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 10:18:13 MET DST

Jacek Maciejewski wrote:
> Krótko
> mówiąc, pytanie było bardzo nieprecyzyjne i wymagało od odpowiadających
> dodatkowej pracy myślowej aby zdeszyfrować pytanie.

Czyli jednak troll ;-)

Ostatecznie zakupiłem Gigabyte HD 4650 za 247zł (sklepik osiedlowy), odpaliłem HoMM5 w 1024x768 na
maksymalnych detalach +x4 AA +x16 Anizo i nawet się nie zająknie. Karta spełnia swoje zadanie ;-)

Jakoś obrazu jest _bardzo_ wysoka i porównywalna (ale wciąż ciut niższa) do karty Sapphire Radeon
9100 którą kiedyś miałem. Absolutna żyleta na monitorze CRT.

PS: procesor okazało się że mam X2 4800+, co oznacza 2.5GHz taktowania (tak mi pisze bios).

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL