Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 13:17:17 MET DST

> Pod jakim względem klawiatura laptopowa jest gorsza od stacjonarnej?

lepszy uklad klawiszy(bardziej praktyczny), klawiatura numeryczna(za to
klawiatura numeryczna w notebooku to porazka bo przez to notebook staje sie
za duzy i nieporeczny)
dobra klawiatura zew zawsze bedzie lepsza niz ta w notebooku.

> I dlaczego ja tego nie zauważam? :-)

widocznie twoje potrzeby sa dosc przecietne.
jednemu wygodnie jest na taborecie drugi woli wygodny skorzany fotel.
nie rownaj wszystkich do siebie.

> Druga sprawa - touchpad - czasem jest wygodniejszy, niż myszka, bo
> dostępny bez przenoszenia ręki. Do bardzo wielu zastosowań
> wystarczający.

wymien te wiele zastosowan bo ja nie widze zadnego.
touchpad to jest wyjscie awaryjne jak nie masz mozliwosci pracy z myszka.
zawsze bedzie to tylko i wylacznie polsrodek w porownaniu z myszka.

> A i tak zwykle mam podpięty tylko 1 kabel - od zasilacza. Pozostałe
> podłączam jeśli mi są potrzebne. Przeważnie nie są.

jak pisalem, niewielkie masz wymagania ale to nie znaczy ze innym tez to
wystarcza.
inni musza pracowac na notebookach po pare godzin a nie tylko klikac sobie
na www czy sprawdzac poczte przez 15-20 min.
wtedy naprawde sam notebook jest bardzo niewygodny do pracy jesli nie masz
dodatkowego osprzetu do niego.

jak kiedys bedziesz zmuszony popracowac dzien w dzien na notebooku to
zrozumiesz o czym pisze ja i pare osob na tej grupie.

--
pzdr
piotrek