Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Artur Czeczko <a.czeczko_at_wyciepaj.student.uw.edu.pl>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 15:33:20 MET DST

Piotrek pisze:

> jesli chcesz w miare komfortowo pracowac na notebooku kabli rowniez nie
> unikniesz.
> zew monitor to dodatkowe kable z notebooka do monitora, dodatkowa mysz,
> dodatkowa klawiatura i zasilacz.

Pod jakim względem klawiatura laptopowa jest gorsza od stacjonarnej?
I dlaczego ja tego nie zauważam? :-)
Druga sprawa - touchpad - czasem jest wygodniejszy, niż myszka, bo
dostępny bez przenoszenia ręki. Do bardzo wielu zastosowań
wystarczający.

> jesli masz internet po wifi to odpada ci kabel sieciowy, ale jesli nie to
> juz masz 5 kabli :)
>
> nie kojarze zeby przy desktopie bylo wiele wiecej kabli :)

A i tak zwykle mam podpięty tylko 1 kabel - od zasilacza. Pozostałe
podłączam jeśli mi są potrzebne. Przeważnie nie są.

Pozdrawiam,
Artur