Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 23:13:14 MET DST

** Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

> Mam zapytanie na temat tej obudowy:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=751708936&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

> Napisane jest, że: "Wykonana z wysokiej jakości aluminium idealnie
> odprowadzającego ciepło Wewnątrz, od spodu obudowy znajduje się system
> kanalików wentylacyjnych wspomagających odprowadzanie ciepła"

> Nie widzę w tej obudowie żadnych kanalików ani dziurek

Dziurka to może być w dupie, w obudowie to jest raczej otwór. ;) Przez kanaliki
to chyba chodzi o to, że jest ona lekko karbowana.

> (oprócz tych do wtyczek) i boję się, żeby jakiegoś pożaru nie było.

Boisz się, że z powodu braku otworów będzie pożar? Czemu te otwory miałyby
służyć? Generalnie to tam dysk przylega prawie do tego aluminium i w ten sposób
odprowadzane jest ciepło, z resztą nawet niezbyt wentylowany dysk nie spowoduje
pożaru z powodu ciepła jakie oddaje. Prędzej obawiałbym się jakiegoś zwarcia
niż tego, że coś się zapali od temperatury (niech to nawet będzie 60 st.)
dysku.

> Przednia część obudowy z kablami i taśmą się nie trzyma obudowy (nie zamyka),
> więc musiałam ją przykleić naokoło plastrem.

Lepiej przyklej klejem, a jeszcze lepiej kup jakąś sprawną obudowę.