Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 00:17:07 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:

> Dziurka to może być w dupie, w obudowie to jest raczej otwór. ;) Przez kanaliki
> to chyba chodzi o to, że jest ona lekko karbowana.

Aha :-)

> Boisz się, że z powodu braku otworów będzie pożar? Czemu te otwory miałyby
> służyć? Generalnie to tam dysk przylega prawie do tego aluminium i w ten sposób
> odprowadzane jest ciepło, z resztą nawet niezbyt wentylowany dysk nie spowoduje
> pożaru z powodu ciepła jakie oddaje. Prędzej obawiałbym się jakiegoś zwarcia
> niż tego, że coś się zapali od temperatury (niech to nawet będzie 60 st.)
> dysku.

Dzięki Ci Panie :-)

> Lepiej przyklej klejem, a jeszcze lepiej kup jakąś sprawną obudowę.

Nie da się przykleić, bo jest "wypór". Powinno się zatrzasnąć, ale nie ma
zatrzasku.
Innej narazie nie kupię, dopiero teraz tą kupiłam. W komplecie były 4
śrubki. Dysk jest przykręcony 1 śrubką, ale trzyma się mocno. Nie było nic
więcej do przykręcenia, albo nie pasowały otwory na śrubki dysku z obudową.
Zresztą przyklejać bym nie chciała, bo może będę chciała włożyć do tej
obudowy kiedyś tam inny dysk i byłby problem.

--
animka