Re: Upakowanie 4 dysków

Autor: Dobi <c_at_d.nl>
Data: Thu 15 Oct 2009 - 10:42:32 MET DST

> dlatego myślę o jakimś rozwiązaniu zewnętrznym. Jednak jak tu zrobić to
> dobrze by:
> 1. nie przegrzewały się
> 2. nie wpadały w wibracje miedzy sobą = większa żywotność.
> 3. dwa dyski muszą być i tak w obudowie bo są raid-em.

Stabilna szyna jest najważniesza, reszte skręcasz dłuższymi śrubami na
silikon z castoramy.
Teraz Panie całe samochody sie składa na silikon i jeżdza latami...
Jak nie ma miejsca to dogiąć kilka milimetrów z kazdej strony.

> zależy mi na ciszy od dysków. rozwiązania niż gumka od majtek nie wchodzą
> w grę w obudowie nie ma miejsca.

Tylko ciężka obudowa za kilka stówek (do wyboru do koloru).
Kilka lat temu kupiłem takową od razu z silikonem
i dobrym wyciagiem. To był najlepszy zakup jesli chodzi o komputery.
Bebechy sie zmieniają, a obudowa zostaje...

> Ile prawy jest a ile mitu w tym ze dysków które dugo pracowały w pozycji
> poziomej nie wolno stawiać w pozycji pionowej?

Mit, co by sie nie stało zawsze pozostanie mitem.
Z drugiej strony jak ma dysk paść, to padnie nawet w żelbetonowym schronie.
Z doświadczenia, to zawsze sie trafi felerny okaz albo co seria co padnie i
już, koniec.
Większość jednak chodzi i ma sie dobrze:))))
Filozofia dysku normalnie:D

Dobi

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4508 (20091014) __________