Upakowanie 4 dysków

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 15 Oct 2009 - 07:30:06 MET DST

Jak upakować 3 dyski twarde w obudowie aby były cicho/ montowanie do
klasycznej syny odpada - obudowa wchodzi w takie wibracje przez dyski ze
aż podłoga wokół niej drży. w tej chwili dyski są poza obudowa na
kablach sata i okolicy - wygląda to bardzo rachitycznie ale nie mam
wyjścia. Kiedyś podawałem patent z kanapką - ona sie sprawdza dla
jednego dysku, dla większej ilości dysków to nie ma racji bytu - nie
mieszczą sie do środka obudowy - chyba ze bym wyciął zupełnie z niej
stelaż na dyski ale wtedy obudowa straci resztę sztywności.

dlatego myślę o jakimś rozwiązaniu zewnętrznym. Jednak jak tu zrobić to
dobrze by:
1. nie przegrzewały się
2. nie wpadały w wibracje miedzy sobą = większa żywotność.
3. dwa dyski muszą być i tak w obudowie bo są raid-em.

zależy mi na ciszy od dysków. rozwiązania niż gumka od majtek nie
wchodzą w grę w obudowie nie ma miejsca.

Ile prawy jest a ile mitu w tym ze dysków które dugo pracowały w pozycji
poziomej nie wolno stawiać w pozycji pionowej?