Re: Laptop Asus F5V - nie chce się włączyć.

Autor: marjan <klero8.tk9_at_gmail.com>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 16:39:24 MET DST

Doxent pisze:

> pewnie zimne luty na płycie głównej. Efekt wprowadzenia RoHS w Unii
> Europejskiej. Najlepiej byłoby sprzęt 'dobić' i wtedy oddać do serwisu o
> ile jest na gwarancji jeszcze.

No jeszcze jest parę miesięcy gwarancji, ale w sumie to serwis traktuję
jak ostateczność - boję się że u nich nie będzie usterki (to raz) a dwa
- kiedyś kumpel chciał coś sprawdzić ze swoim hdd i podmieniliśmy dyski
na chwilę twarde - teraz widzę w warunkach gwarancji, że wymiana dysku
twardego skutkuje utratą gwarancji. Niby plomb żadnych nie ma (nic nie
zrywałem), ale widać że śrubki były odkręcane. Mam nadzieję że nie
przyczepią sie do tego żeby unieważnić mi gwarancję na cały komputer.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz