Re: Jaki notbook korporacyjny?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 16:38:14 MET DST

Użytkownik "MK" <dfdsf@sdfgdg.wct> napisał w wiadomości
news:hb1vsk$rnl$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Ponad 5 lat temu kupiłem laptopa. Wtedy laptopy dzieliły się na
> korporacyjne i kał. Teraz znowu muszę kupić laptopa. I widzę, że jest bez
> zmian. Są

hehe nie ma jak post na rozbawienie humoru ;-)

> badziwne gadżety typu kamerka itp. Który z laptopów korporacyjnych byście
> polecili? Myślę nad poniższymi. Może jakiś jeszcze?
>
> Dell Latitude E6400 (lub E6500)
> Lenovo T400 (lub T500)
> HP serii Compaq
> Fujitsu Lifebook serii E lub S

z wymienionych wyrzuciłbym Fujitsu, sporo tego sprzętu trafiło do mnie na
stół i prawie w połowie przypadków walnęły w nich dyski twarde. Fujitsu ma
do nich wyraźnie pecha mimo iż sami już dysków nie robią to do lapków pchają
jakieś pechowe egzemplarze. Co do HP to ostatnio serwisowałem u nich
'kałowatego' 6735s i wymienili popękaną matrycę wraz z zawiasami, oraz
padnięty twardziel. Na naprawę czekałem tylko 2 dni od wysłania.

> Chciałbym mieć Windows w wersji 64-bitowej. Widzę, że niemal wszyscy
> oferują Windows 32-bitowy. Kto poza Dellem oferuje Windows 64-bitowy?
poczekaj na premierę 7-ki ze 2 tygodnie jeszcze. Pchanie się w Vistę uważam
obecnie za bezsens.
Niektóre HP oferowały 64-bit. a wybór możliwy był przy pierwszym
uruchomieniu.