Re: Laptop Asus F5V - nie chce się włączyć.

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 19:46:49 MET DST

marjan wrote:
> twardego skutkuje utratą gwarancji. Niby plomb żadnych nie ma (nic nie
> zrywałem), ale widać że śrubki były odkręcane. Mam nadzieję że nie
> przyczepią sie do tego żeby unieważnić mi gwarancję na cały komputer.

W takim razie nie oddawaj go do naprawy gwarancyjnej, tylko reklamuj u
sprzedawcy powolujac sie na niezgodnosc towaru z umowa (na co masz dwa
lata od dnia zakupu). Napisz, ze problem nie jest nowy, ale dopiero teraz
nasilil sie w stopniu uniemozliwiajacym uzywanie komputera (co zreszta
jest prawda).

k,