Re: Czy Thuban czy Core i9 / Czy warto czekać ??

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 14:42:36 MET DST

Dnia Sat, 10 Oct 2009 21:12:31 +0200, ADS napisał(a):

> Pytanie, jak w temacie: Czy Thuban czy Core i9 i Czy warto na nie czekać ??
>
> Jak sądzicie - warto czekać na 6-rdzeniowe procki AMD (Thuban) czy Intela (core
> i9) do wiosny ?? Czy lepiej kupić teraz Phenom II X4 lub Core i7 ?
>
> Mam tu na myśli zastosowania bardziej pro (napewno nie gry, tylko oprogramowanie
> które jednak wykorzystuje kilka rdzeni, np. renderingi grafiki).

Wybacz, ale to... glupie pytanie.
Przy takim podejsciu nigdy nic nie kupisz bo zawsz ena horyzoncie bedzie
nowsza technologia wobec tej dopiero co wprowadzanej.
Potrzebujesz komp teraz - kupuj, nie potrzebujesz? mozesz sie wstrzymac.
Tylko wez pod uwage ze wszystkie procesory w nowej technologii maja
kosmiczne ceny, dopiero ich nowsza rewizja lub widmo nastepcy sprawia ze
dastycznie leca z cenami w dol.

--
Mark