Czy Thuban czy Core i9 / Czy warto czekać ??

Autor: ADS <adsflvasfdlvasfdWYTNIJTO_at_onet.pl>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 21:12:31 MET DST

Pytanie, jak w temacie: Czy Thuban czy Core i9 i Czy warto na nie czekać ??

Jak sądzicie - warto czekać na 6-rdzeniowe procki AMD (Thuban) czy Intela (core
i9) do wiosny ?? Czy lepiej kupić teraz Phenom II X4 lub Core i7 ?

Mam tu na myśli zastosowania bardziej pro (napewno nie gry, tylko oprogramowanie
które jednak wykorzystuje kilka rdzeni, np. renderingi grafiki).

Czy cena ich będzie tak duża, że nie warto czekać ? Jakie sa przewidywane ceny.
Dodam, żę Thuban ma mieć jakieś usprawnienia w stosunku do Phenoma, a core i9
będzie już w procesie 32 nm.

Doradźcie proszę na co się zdecydować, interesuje mnie wszelkie za i przeciw....

Dzięki
Adaś.