Re: Jak zwiększyć pamięć do 4GB i jaką kupić (800,1066) ?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 12:22:29 MET DST

On Sun, 11 Oct 2009, Radosław Sokół wrote:

> Dlaczego?

  Bo za chwilę narośnie fala rozwiązań "windows 7 i nowsze"?
  Mało kto będzie się sprężał na utrzymywanie kompatybilności
wstecz. Doświadczyłem kiedyś, kupując Windows ME, kiedy
"na dniach" były WinXP.

> Na swoim desktopie używam 64-bitowego Ubuntu 9.04.

  A co on ma do *kupowania* systemu? :O

> No i?

  Czekaj, zgubiłem wątek - jesteś za czy nawet przeciw?
  Dla porządku: ja jestem za "przeczekaniem" na XP 32 bit,
do momentu przesiadki (jak komuś będzie potrzebna)
na Windows 7 64bit. Oczywiście jak ktoś ma 4 albo 6 GB
RAM i mu "resztówki" szkoda, a nie kiedy potrzebuje 16 GB
i jest to bezwzględna konieczność.

> I dobrze, nigdy za nim nie przepadałem.

  Chwilowo AFAIK nie ma innego darmowego, OpenSource (inny
IMO nie ma sensu) oprogramowania które potrafi zbootować
system.
BTW: działa.

> Postęp wymaga przezwyciężenia początkowego etapu, w którym
> nie ma ekonomicznego sensu. A potem wszyscy się zastanawia-
> ją, czemu wcześniej nie zrobiono porządku ze starociami i
> się tak długo męczono z migracją.

  No a co ja piszę, czemu się sprzeciwiasz?
  Przecież piszę, że nie ma sensu kupowania takiego starocia
jak Vista 64-bit, prawda? ;)
  Jak już wyrzucić pieniądze, to na system który ma widoki
na dłuższe wsparcie.
  Przeczytaj jeszcze raz pierwszy zostawiony cytat - przecież
piszesz dokładnie wbrew temu, co wyrażasz teraz.
  Nie widzę sensu w "drobnych krokach" w postaci kupienia
*dziś* Visty - nie ma ekonomicznego uzasadnienia.

pzdr, Gotfryd