Re: Jaki netbook?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 20:50:30 MET DST

"Narazka" napisał:

> Czy takie coś warte jest tych pieniędzy?
> http://tiny.pl/hq4b2

Skoro ludzie kupują, to dla nich jest to tyle warte. Ale to zupełnie
subiektywna ocena każdego kupującego. Ja po miesiącu używania mogę wymienić:

Wady:
- beznadziejny touchpad
- takie sobie Wi-Fi
- "kościołowy"dekiel
- gruby i sztywny przewód zasilający (koniczynka)
- przy baterii 6-komorowej mocno wywrotny. I zdrowo powyżej 1 kg.
- samoistne wyłączanie "turbo battery" po wyjściu ze stanu uśpienia lub
hibernacji.

Zalety:
- czytelny ekran (LED)
- 3 gniazda USB
- "prawie" pełnowymiarowa klawiatura
- bardzo dobry stos BT Toshiby
- czytnik kart MS Duo Pro (to akurat dla mnie duża zaleta, bo mam ich
trochę)
- stosunkowo tani

JoteR