Re: Jak doposażyć laptopa?

Autor: tomek <tomek_at_nie.mam>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 13:26:24 MET DST

> Witam!
>
> Mój laptop wyposażony jest w slot Express Card/PCI Card.
> Chodzi mi o możliwość łączenia się z Internetem w dowolnym miejscu.
> Mam zamiar głównie surfować, używać poczty i grup dyskusyjnych,
> czasem ściągać jakieś nieduże pliki.
>
> Co należy kupić i jakiego dostawcę wybrać, żeby było to jak najtańsze?
>
> Bardzo proszę o wskazówki.
>
> Pozdrowienia

Witam. Możliwości jest wiele. W roli modemu możemy użyć telefonu komórkowego
podłączonego przez USB lub BT. Można użyć dedykowanego modemu USB lub
Express Card. Oferty są różne. Najtańszy jest Play Online ale o ograniczonym
zasięgu - 45 zł. za 10GB
http://web.playmobile.pl/pl/internet/promocje/play-online-extra/index.html .
Multimo mobile pracujące na sieci Orange chyba jest najtańsze o najlepszym
zasięgu - abonament od 49,90 zł. za 7GB
http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2009-10/multimo_mobile.pdf .