Re: Jakie ciche chłodzenie na AM3? (lub AM2)

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Wed 07 Oct 2009 - 00:08:25 MET DST

=Marcos= pisze:

> Do trzech razy sztuka - co mogę kupić taniego i cichego? Nie oczekuję
> cudów, nie podkręcam nic i nie będę podkręcał. W obudowie mam dużo
> miejsca. Czy ARCTIC COOLING Alpine 64 GT jest cichy?

Ja aktualnie mam chłodzenie pasywne (Thermaltake sonic tower / Athlon 3200+ 64 2.2ghz @ 2.35ghz) bez
żadnego wentylatora (w komplecie są mocowania do 2 wentylatorów) i udaje sie utrzymać w miare dobre
temperatury, 35° w spoczynku i 48-50° w stresie

W obudowie chodzi tylko jeden wentylatorek 92mm na najnizszych obrotach - komputer działa tak już
ponad 4lata, także moge polecić ten cooler, niestety jednak ta wersja którą mam niema zapinki do AM2
(ma ją rev. 2) cena około 100zł

A przy okazji mógłbyś mi powiedzieć jaka jest średnica wentylatora na tym radiatorze? I czy jest on
przykrecony lub zamocowany na kołki, czy jakos na stałe - bo właśnie tak sie sklada że też na dniach
kupuje tego phenoma - i właśnie tak myślałem że chłodzenie będzie głośne, dlatego chce wymienic
wentylator na radiatorze na jakiś inny np. SilentiumPC ale niewiem jakiej wielkości

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe
www.webprogress.com.pl