Re: pecet (komputer) do pilnowania podwórka?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 23:28:52 MET DST

On Tue, 6 Oct 2009 22:33:34 +0200, "kameleon" <leo-art@gazeta.pl>
wrote:

>Jest tak ze 2x po 300 m podwórka do pilnowania, w sumie okolice domu i czegoś tam...
>myślę kilka kamer... 4 tu 4 tam 2 gdzie indziej oraz dwie dodatkowe. Chciałbym żeby coś
>widziały nocą też... można by dać jakieś lampki podczerwieni (chyba lampiony) włączane
>przez czujnik podczerwieni. I tak się zastanawiam, jak to robić najtaniej, oczywiście.
>Jakieś internetowe kamerki, wydzielony reuter bez dostępu do internetu...? W domu jest
>superowy internet, natomiast tam, gdzie wyjeżdżamy, taki słaby (może plus ma lepszy). Mam
> [...]

nie wiem na jak dlugo wyjezdzasz, ale nie psulbym sobie wyjazdu.
wynajmnij jakiegos zaufanego kolesia, albo kogos z rodziny, zeby ci
dobytku dogladal. sa servisy, ktorym sie zglasza wolne mieszkanie na
jakis czas i one umieszczaja tam zaufanych np. turystow, ktorych
zadaniem jest miedzy innymi opieka nad tym mieszkaniem, a staraja sie
robic to dobrze, bo sami oddaja swoje, w tymczasowe posiadanie innych.
jesli jestescie skapi, jak piszesz, to taniej cie to wyjdzie niz
instalowanie systemu, ktory prawdopodobnie i tak nie bedzie w 100%
sprawny, chocby z tego wzgledu, ze ty nie bedziesz monitorowal tych
kamer 24/24.
jesli to ma byc jakis staly projekt, to zupelnie inna historia, ale
zeby to bylo dobrze zrobione, to nie bedzie znowu takie tanie. powiedz
ile masz do wydania na to, to moze bedzie wiadomo, czy w ogole twoj
plan jest realny do przeprowadzenia. <rs>