Re: Wybor laptopa

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 19:27:40 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> Litości... nie widziałeś małych pecetów stacjonarnych, nie
> wymagających męczenia się z przybitym na stałe do stołu
> ekranem, grubą klawiaturą i niszczejącą w zawrotnym tem-
> pie baterią?

Moja jak dotad nie padla. :) Noo, moze kiedys w Toshibie... Za to
pozniej... ani w Dellu, ani w Compaq, ani w uzywanym od 1,5 roku IBM. I
naprawde nie wyobrazam sobie obecnie pracowac na stacjonarce - na PC
przede wszystkim czytam, ale rowniez pisze (zarobkowa praca tworcza, jakby
kto pytal); czasem garbiac sie przy stoliku, czasem siedzac na fotelu,
czasem lezac w lozku... tam, gdzie mam ochote i tak, jak mi akurat
wygodnie. Ze stacjonarka by to nie przeszlo.

> I tak pracować da się tylko przy odpowiednio dobranym biurku.

A w zyciu. Choc oczywiscie zalezy, jaka prace masz na mysli.

k,