Re: wyłaczający sie PC...

Autor: Xan <webnet_at_webnet.katowice.pl>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 18:42:15 MET DST

BETON pisze:
> Witam
> Problem jest typowy.
> Komputer w trakcie pracy sie wyłacza.
> W trakcie normlanej pracy w zasadzie nie- ale obróbka wideo po kilkunastu
> mintach średnio.
> Wymieniłem zasilacz, na porzadniejszy Qulteca 455W.Chociaż wcześniej też
> był
> dobry modecom.
> Troche pomogło bo potrafił dłużej działać ale też sie wyłacza.
> Karte grafiki dałem inną bo stara miała jeden lekko napuchniety kondens.
> Nie pomoglo.
> [...]

poz tym co koledzy pisali o tym ze spartoliłes (jak parzył do dodaj
wentylator aby szybciej odprowadzal ciepło)

a co do sprawdzenia, to popatrz na ram-y ja tez tak miałem ze przy
normalnej pracy wszystko ok, a przy duzym obciązeniu systemu tez sie
wylanczał, przyczyną okazał sie RAM, wymiana i po kłopocie