wyłaczający sie PC...

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Mon 05 Oct 2009 - 14:00:49 MET DST

Witam
Problem jest typowy.
Komputer w trakcie pracy sie wyłacza.
W trakcie normlanej pracy w zasadzie nie- ale obróbka wideo po kilkunastu
mintach średnio.
Wymieniłem zasilacz, na porzadniejszy Qulteca 455W.Chociaż wcześniej też był
dobry modecom.
Troche pomogło bo potrafił dłużej działać ale też sie wyłacza.
Karte grafiki dałem inną bo stara miała jeden lekko napuchniety kondens.
Nie pomoglo.
Zauwżyłem bardzo gorący radiator na chipsecie MB, okazało sie ze pasta wyschła,-
dałem nową juz nie parzy. Ale to też nie pomogło.
Memtest nic nie wykrył.
Jak właczam Orthosa, po paru minuach komputer sie wyłącza, chociaz temp
procesora nie przekracza 50st, (Athlon x2 5200, 1 Gb ram)
Wydaje sie ze problemem jest przeciązony procesor, ale sie nie przegrzewa.
 Macie jakies inne pomysły ?