Re: [OT] Wejscie video-in ?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 04 Oct 2009 - 20:12:57 MET DST

±ćęłń󶼿 wrote:
> Bdb pomysł - bo chodzi m.in. o ustawienie ogniskowej (kata widzenia) i
> ostro¶ci kamery analogowej.

W takim razie taki wizjer bedzie idealny.

> Natomiast nie wiedziałem, że po zapodaniu video-in do kamery można mieć
> podgl±d w wizjerze.

Nie wiem jak jest po podaniu sygnalu na video-in kamery - jak dotad mialem
do czynienia jedynie z wizjerami odlaczonymi od kamery (tak, mowie o tym
podluznym, odchylanym elemencie umieszczonym na kamerach sprzed 1-2
dekad). Po ich rozebraniu zazwyczaj nie ma najmniejszego problemu z
okresleniem gdzie jest zasilanie, a gdzie wejscie sygnalu. Wystarczy tylko
podlaczyc odpowiednie gniazdo.

k,