Re: [OT] Wejscie video-in ?

Autor: ąćęłńóśźż <usun_to_at_wp.eu>
Data: Sat 03 Oct 2009 - 22:40:00 MET DST

Bdb pomysł - bo chodzi m.in. o ustawienie ogniskowej (kata widzenia) i ostrości kamery analogowej.
Natomiast nie wiedziałem, że po zapodaniu video-in do kamery można mieć podgląd w wizjerze.
THX

-----

> To moze wizjer starej kamery (taki z miniaturowym kineskopem)? :)
> Parametry ma to zwykle bardzo dobre, obraz (szczegolnie > napisy) jest na pewno lepszy, niz na LCD w tanim, chinskim, przenosnym
DVD (choc zazwyczaj tylko czarno-bialy), zasilic mozesz to czymkolwiek (5V, prad zdecydowanie ponizej 500 mA), sygnal puszczasz po
composite.