Re: Zeby tylko miec Intel VT...

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sun 04 Oct 2009 - 10:25:29 MET DST

vissim pisze:

> Po prostu nie mogę się przekonać do produktów AMD. Wiesz, stare czasy -
> grzejące się procesory, felerne serie procków, czasem jakieś większe
> wpadki.
nie słyszałem o żadnej wiekszej wpadce amd. pamietam w czasach pentium1
któreś tam mmiały jakiś fabryczny błąd, tyle ze łatwo go było poprawic

> śledziłem głównie rozwój produktów Intela, a nie AMD. Wszystkie serie
> procków, taktowań i przede wszystkim konkurencji to i tak jest wielka
> ściema
sciema? znaczy co? taktowanie jest inne niż nazwa?
w czasach pentium2 zamierzałem kupić nowy komputer. ja poszedłem w
strone durona, szwagier został z celeronem. po roku okazało sie ze facet
mocno wtopił, duet celek+via powodował same problemy. Wiem ze allegro to
zaden wyznacznik, ale faktycznie giełda używanego sprzętu po roku dwóch
najlepiej pokazuje który procek jest lepszy. Teraz za durona 700 musisz
zapłacić tyle co za celka 1.7. moze przypadek, moze banał bo to
prehistoria, (to tylo przykład) ale spróbuj takie porównanie zrobić z
tym prockeim którego teraz masz.
> i bardziej pasuje tutaj walka marketingowa niż technologiczna, a
> zatem zakładam że wydajność produktów AMD i Intela jest żeby nie powiedzieć
> taka sama, to graniczy w przedziale +/- 5-10% raz w jedną a raz w drugą
> stronę.
tyle ze w specjalizowanych zadaniach te różnice są wieksze. sęk w tym co
TY bedziesz robił. Na tym powienien sie oprzeć wybór procka. JEdnak sam
odrzucasz możliwość wyboru.
Tak naprawde nie chciałem zabierac głosu w dyskusji bo on nic nie wnosi
w _Twoim_ przypadku. JEdnak to co napisałeś o wyższości intela nad
wszystkim jest na tyle naciądniete, ze wymaga sprostowania ( dla
potomnych, Tobie toi tak nie zrobi różnicy)

ToMasz